Producătorul de lux care vrea să lupte cu Tesla și Porsche: când apare SUV-ul X, cât costă
HiPhi spune că își va vinde mașinile în țările europene unde vehiculele electrice au o mai mare marjă din piață și va viza „consumatorii mai tineri, mai înstăriți și mult mai deschiși la minte”.
Producătorul chinez de vehicule electrice de lux Human Horizons își va lansa marca premium HiPhi pe unele piețe europene la sfârșitul acestui an, deoarece compania caută să se extindă în străinătate, a declarat Mark Stanton, cofondatorul producătorului auto.
Stanton a declarat pentru Reuters că producătorul auto va anunța în ce țări europene va intra la Salonul auto de la Shanghai din aprilie, dar a spus că va fi pe câteva piețe cu o penetrare mai mare a vehiculelor electrice în Europa de Vest sau Scandinavia.
„Nu vrem să ieșim acolo și să ne extindem prea mult și să facem prea mult prea repede”, a spus Stanton. „Ne vom scufunda degetul în apă, apoi vom începe să ne construim brandul”.
El a spus că vehiculele electrice conectate de la HiPhi cu funcții de înaltă tehnologie vor viza „consumatorii mai tineri, mai înstăriți și mult mai deschiși la minte, care nu au dezvoltat o loialitate față de o marcă precum Mercedes sau Porsche”.
Concurează cu titani ai industriei
Human Horizons urmărește alți producători chinezi de vehicule electrice în Europa, inclusiv Xpeng, BYD, Great Wall Motors și Aiways, cu evaluări de siguranță de cinci stele.
Stanton a spus că modelele HiPhi au primit evaluări de top în China și „ne-am aștepta ca toate mașinile noastre să obțină cinci stele” în Europa.
Marca HiPhi își vinde în prezent SUV-ul X și sedanul Z în China, cu o autonomie de până la 692 km și prețuri începând de la aproximativ 90.000 USD. Stanton a spus că vânzările din acest an ar trebui să ajungă la aproximativ 4.000 sau 5.000 de unități.
De asemenea, compania va anunța un nou model premium cu preț mai mic și volum mai mare la Shanghai în aprilie.
Stanton a spus că însușirile mașinii HiPhi includ recunoașterea facială și farurile proiectoare care pot transmite direcții sau avertismente pe drumul din fața mașinii.
Mașina nu are mânere pe uși.
Proprietarii pot programa ușile să se deschidă pe măsură ce se apropie de vehicul. Apoi se închid când șoferul apasă pedala de frână.